vrijdag 3 augustus 2012

Hypnôse Star, de ster onder de mascara's !


Hypnôse, de alom bekende mascara van Lancôme, is in een nieuw jasje gestoken. Hypnôse star. De eerste mascara die belooft om je wimpers te bezorgen waar je alleen maar van kon dromen... 

In het reclamefilmpje zie je HET icoon van de jaren '30; Miss Betty boop ! 




Het geheim van deze mascara zit in het driehoekige borsteltje. Door de speciale vorm brengt het borsteltje de juiste hoeveelheid textuur aan, verlengt en scheidt het de wimperhaartjes en fixeert ze in een sensuele krul,
voor een verleidelijke filmsterrenblik.

brush

Zelf ben ik heel veeleisend met een mascara. De false lash effect van maxfactor komt voor mij in de buurt van een perfecte mascara. Maar ik denk dat ik met dit schatje mijn eerste holy grail in de mascara-madness gevonden heb !! 

Oordeel zelf maar ! 

Zonder mascara



1 laagje mascara

2 laagjes mascara

Ik ben echt fan van deze mascara; Hij scheidt mijn wimpers mooi, geeft ze een mooie intense kleur en zorgt voor een echte krul. 



HYPNOSE STAR 01
De hypnôse Star mascara is verkrijgbaar bij o.a. Ici PAris XL voor +- 27€


Geen opmerkingen:

Een reactie posten