woensdag 1 augustus 2012

Eos lippenbalsem


Iedereen heeft ze vast wel eens ergens zien voorbijkomen. De schattige eivormige lippenbalsems van EOS ( Evolution Of Smooth). Ik wil ze al zooo lang en heb dan eindelijk maar eens eentje besteld, ik kon niet goed kiezen tussen al die heerlijke smaakjes maar ik ging voor de Honeysuckle honeydew.


Hoe schattig zijn deze eitjes nu toch ! :o) Ze zijn natuurlijk een stuk minder praktisch om mee te nemen maar dat vind ik niet erg, staat net zo mooi op mijn bureau en zo zorg ik ervoor dat ik mijn lippen regelmatiger verzorg. 

Deze lieverdjes zien er niet alleen mooi en schattig uit, ze zijn ook nog eens volledig vrij van parabenen en petrolatum. De lippenbalsem is enorm smeerbaar en geeft een mooie transparante glans. 
Mijn lippen voelen echt zachter aan nadat ik deze heb aangebracht. 

en de geur...de geur is echt hemels, het doet me denken aan de zoete gele meloenen. Njammm :o)


Ik ben overtuigd... ik koop vast nog een aantal van deze schatjes in andere lekkere smaakjes ! 

Kennen jullie de EOS lippenbalsem al? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten