dinsdag 31 juli 2012

Shopped on Ebay ! Nagelriemolie stiftjes


In deze blogpost konden jullie zien dat ik een aantal dingen op ebay had gekocht. Vandaag laat ik jullie de nagelriemolie stiftjes zien. 


Bij de verkoper etop_wholesale_uk kocht ik de stiftjes in 6 verschillende geuren voor € 3.79 (zonder bijkomende verzendingskosten). 


De stiftjes zijn verpakt in afzonderlijke doosjes en zijn in de volgende geuren; ananas, rozen, Jasmijn, appel, blauwbessen & komkommer. Op de doosjes staat O.P.I...Kan me helemaal niet voorstellen dat dit echt van OPI zou zijn .. :o) Denken ze nu echt dat mensen dat gaan geloven????

Ik dacht dat de stiftjes allemaal een ander kleurtje zouden hebben maar helaas...zoals jullie in de foto hieronder kunnen zien, hebben een aantal stiftjes dezelfde kleur. Er staat ook niets op de stiftjes zelf waardoor je kan zien welk stiftje welke geur heeft. Daarenboven ruikt elke olie ook ongeveer hetzelfde ! :o) 


Op zich werken ze wel fijn en zijn ze handig om mee te nemen onderweg. De stiftjes hebben vanboven een soort penseeltje en vanonder een draaiknop. Wanneer je aan het knopje draait komt de olie er aan het penseel geleidelijk aan uit. 

De olie blijft na het inmasseren ook helemaal niet vettig, wat zeker aangenaam is. 

Al bij al vind ik het leuke pennetjes om mee te nemen en doen ze zeker hun werk. ze verzachten mijn nagelriemen en doen ze er minder droog uit zien. 

Blij met mijn eerste Ebay aankoopje ! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten