vrijdag 13 juli 2012

Maybelline Super stay 10H tint gloss


Ik vind lipgloss geweldig, maar er zijn ook nadelen aan. Het plakt & blijft vaak niet zo erg lang zitten.
Maybelline heeft hiervoor de oplossing, een gloss die 10uur lang blijft zitten. 

Ik ben hier echt superbenieuwd naar, een lipgloss die 10uur lang blijft lijkt mij nu wel een beetje overdreven dus dat zorgde ervoor dat mijn verwachtingen best wel hoog liggen.

Ik kreeg de kleur forever fuschia, een felrozige kleur met een rode ondertoon. Wat me dadelijk opviel is het heerlijke frambozengeurtje dat me tegemoet kwam gevlogen toen ik de lipgloss opendraaide. Love it !


De applicator is superschattig en ovaalvormig. Best wel handig want door het openingetje in het midden komt er geen overvloed aan gloss op je lippen terecht. 




 De gloss heeft geen overdreven glans maar vind de kleur best wel mooi. Uiteindelijk gaat het glossy effect er even snel af als een andere lipgloss maar de kleur die blijft wel langer op je lippen zitten.

Dit is de uiteindelijke kleur die er overblijft. Het glansje is weg maar je lippen hebben wel een mooi kleurtje . Het is eigenlijk een lipgloss meets lipstain. Ik droeg deze tijdens mijn half uurtje lopen
 (ja tijdens het lopen ;o)  ) en moest vaststellen dat de kleur nog steeds te zien was.

10h is dus misschien een beetje overdreven, zeker wat betreft het glans-effect maar het is zeker een blijvertje. De superstay 10h tint gloss is verkrijgbaar in 6 tinten Lasting Pink
Forever Coral, Forever Fuchsia, Timeless Plum, Endless Ruby en Forever Berry voor de prijs van €10.99


Zou jij dit product kopen? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten