donderdag 12 juli 2012

(H) eerlijk merk : Balance Me

Balance Me
Kennen jullie het natuurlijke merk Balance ME. al? Nope, ik ook niet ! deze week stond ik terug in de IMS voor de Engelstalige glamour, Cosmo, ...( en zoals jullie in dit artikel kunnen lezen zijn daar vaak gratis goodies bij ! ) toen mijn oog viel op het product dat bij de Glamour zat. 
Je kan kiezen uit een Lip salve, face moisturizer, wonder eye cream of een pure face wash. 
Ik koos de lip salve en testte hem voor jullie uit. 




 De verpakking is best wel mooi, een gewoon wit flaconneke met  donkerroze/paarse accenten. In deze verpakking zit 10 ml

De applicator is het gekende plastieken dopje waar je het product uit duwt via een gaatje. Het ziet er een beetje zoals vaseline uit maar dat is het zeker niet. Hun grootste troef is net het feit dat hun producten 100% natuurlijk zijn en dus geen petroleum en siliconen bevatten. 



Waarom dan deze lippenbalsen en geen andere? Dit is wat Balance Me. Lip Salve zelf zegt: 


en eerlijk waar, wat een fijn product ! Het vervelende aan vaseline & zelfs de rosebud salve vind ik het feit dat het zo kleverig is. En hoewel deze er misschien zo uitziet voelt het helemaal niet kleverig op mijn lippen ! De geur vind ik iets minder, hij doet me een beetje denken aan de Purity Made simple, een beetje apotheek-achtig. 

Ik heb best vaak last van droge lippen en deze lip salve werkt perfect hiervoor, het "plumping" effect waar ze over spreken op de verpakking vind ik niet echt terug. 

Je kan de producten van balance Me kopen op Zalando, de lip balm kost daar 9.95€ voor een tube van 15ml. 
Deze maand vind je hem ook nog gratis bij de Engelse Glamour voor ongeveer 5€. 

Een extraatje voor dames die dit belangrijk vinden; Balance Me is volledig natuurlijk en bevat geen parabenen, minerale oliën, siliconen, ...






Geen opmerkingen:

Een reactie posten