donderdag 19 juli 2012

Garnier Skin natural BB cream


Ik ben nooit een grote fan geweest van de eerste BB-cream van Garnier.Ik vond de crème te dik, voelde heel zwaar op mijn gezicht en de kleur was compleet verkeerd. Ik was dus nogal vrij bevooroordeeld toen ik de nieuwe versie in mijn brievenbus vond. 
Benieuwd of ik nu toch overtuigd ben? 
Garnier heeft een nieuwe versie van de gekende BB cream op de markt gebracht. eentje voor de gemende tot vette huid. Zelf heb ik best wel een gemengde huid, dus dit was de ideale test of ik toch niet te bekeren ben tot een BB-lover.


De verpakking is lichtjes veranderd. Waar de vorige versie kleiner maar breder was is het de versie voor gemengde/vette huid langer en smaller. Niet alleen het uiterlijk maar ook de inhoud is gewijzigd, in tegenstelling tot voordien zit er in deze nieuwe tube geen 50 ml maar 40 ml product. 


de dop is ook niet meer dezelfde. Ik vind de nieuwe manier wel fijner omdat het gemakkelijker doseerbaar is en je niet een hele "kwak" in een keer eruit duwt. 


Hetgeen ik zo vervelend vond aan de originele BB cream is nu sukken beter ! Zie je hoe de linkse kant veel dikker is? Ik vond dit echt geen fijn gevoel geven op mijn huid. De cream voor de gemengde/vette huid is duidelijk luchtiger en voelt veel aangenamer. Precies wat ik wil op een warme zomerdag.

Yep, het ondenkbare is waarheid ! I'm a BB-lover ! 

De kleur is perfect, de textuur is luchtiger, hij is lichtjes dekkend en de BB cream heeft zelfs een lekker fruitig geurtje. 

zijn jullie lovers or haters? 


2 opmerkingen:

  1. De 'oude' BB Cream vond ik zelf ook totaal niet leuk, aangezien mijn huid er zo shiny van werd als een discobol.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De niewste vind ik echt een verbetering, ik gebruik er wel sowieso altijd een poeder over. X

      Verwijderen