dinsdag 17 juli 2012

Nieuwe haardroger : Remington Pro ionic ultra


Ik durf mijn oude haardroger zelfs niet te tonen, een echt pre-historisch model. Elke keer ik mijn haar moest blazen viel hij in stukken uiteen.. Maar no more drama !!! Ik ben de trotse eigenaar van deze Remington Pro ionic ultra haardroger ! 
Deze krachtige 2200W haardroger heeft een professionele AC-motor. de AC motor was voordien enkel te vinden in de haardrogers die gebruikt werden in kapsalons. Door deze moter is je haar tot 25% sneller droog en 2x sneller in model. De modellen met een AC motor gaan overigens 5x langer mee dan een gewone haardroger. ze zijn vaak wat duurder in aankoop maar in de solden kan je zeker wel een koopje op de kop tikken. 
-

Deze Remington haardroger beschikt ook over de ionische technologie die zorgt voor een ant-statische en kroesvrije styling.

Door de 3 warmtestanden en 3 snelheden kan je gemakkelijk kiezen hoe je je haar in model wilt brengen.

Deze Remington haardroger kocht ik in de solden voor €26.00 (!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten