maandag 16 juli 2012

Birthday Scent: Marc Jacobs - Daisy Eau So fresh


Ik verjaar pas volgende week dinsdag ( 26..; vanaf nu dus officieel dichter bij tram 3..) maar dit weekend hielden we al een klein verjaardagsfeestje.
Mijn broer kocht voor mij dit heerlijke geurtje !


Op gebied van parfum ben ik echt een meisje-meisje, heerlijke frisse bloemetjesgeuren maken mij blij !! Deze Daisy Eau So fresh van Marc Jacobs mocht dus zeker niet ontbreken.
Topnoten van dit parfum zijn grapefruit, groene noten, framboos en peer.
Middennoten zijn jasmijn, roos, viooltjes, lychee en appelbloesem.
De basisnoten zijn: musk, Virginia ceder en pruim.

echt een heerlijk fris & fruitig geurtje, en hoewel het een eau de toilette is vind ik toch dat de geur vrij goed blijft hangen.

Mijn broer koos voor het schattige 20ml flesje.


Hoe schattig is dit !! :o) Handig voor onderweg en mooi in mijn collectie thuis ! 

Dit 20ml flesje is te koop bij Ici Paris XL voor €36.15


2 opmerkingen: