zaterdag 21 juli 2012

Maybelline Popsticks


Waterijsjes voor je lippen ! De popsticks van Maybelline zien er al heerlijk uit. Een vleugje kleur en een glansje in combinatie met een lekker smaakje.; Kan niet slecht zijn..toch? 
De popsticks van Maybelline zijn echt mooi om te zien, de neon omhulsels schreeuwen mijn naam en de stick zelf ziet er zo snoepjes-achtig uit dat ik er in tijden van PMS in zou kunnen bijten :o)


Ze zien er niet alleen mooi uit , maar ruiken ook echt lekker. De geur doet mij denken aan de winegums. 
Maar wat doen ze nu voor je lippen? Wel, veel kleur geven ze niet af. Ik heb de kleur Crystal Pink en als je goed kijkt zie je op de swatch wel een vleugje zachtroze, maar meer ook niet. 
Wel geven deze popsticks een mooie glans. 

Ok, veel kleur is er niet maar de glans is mooi en ik vind het soms wel leuk om toch iets op je lippen te smeren dat niet té opvallend is. 
Enige minpuntje aan de popsticks vind ik het gevoel op mijn lippen na een tijdje. Ze voelen vrij droog aan en ik heb dus snel de neiging om opnieuw iets op mijn lippen te smeren. 

Ik vind ze leuk voor een keertje maar denk niet dat ik deze opnieuw zou kopen. 

De Maybelline Popsticks zijn  te koop voor € 10,79/ stuk. 
Verkrijgbaar in 4 tinten: Tropical Pink, Crystal Pink, Citrus Slice en Cherry Pop.

Wat vinden jullie hiervan? 

3 opmerkingen:

  1. Ik heb er al aan geroken maar nog niet geprobeerd!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het klinkt wel heel leuk, maar als ze na een tijdje uitdrogen hoef ik ze niet, mijn lippen zijn al te droog!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik zo'n popstick zou kopen, zou het vooral om de verpakking zijn. :D

    BeantwoordenVerwijderen