vrijdag 27 juli 2012

L'oreal Professionnel Mythic Oil - Colour glow oil

Haarolie zie je in elk haircare-merk opduiken. Vorige jaar maakte ik kennis met de mythic oil en ik was meteen verkocht. Een superfijne, welriekende olie die mijn haar een mooie glans geeft zonder het vettig te maken. Sinds kort verf ik mijn haar en dus komt het erg goed van pas dat ik op de blog van Evelien 
honeypopland ) de versie voor gekleurd haar won. Benieuwd of deze mij ook bevalt? 


Ik vind de doosjes zoo leuk en mysterieus, ze zien er zeer oosters uit :o) 
(het oog wil ook wat nietwaar?)

Het product zelf zit in een doorzichtig/gouden pompflacon van 125ml. Het is supergemakkelijk om te doseren dankzij het handige pompsysteem. Ik gebruik de olie vooral na het wassen en voordat ik mijn haar in model breng. Op handdoekdroog haar een paar pompjes inmasseren en je lokken zien er verzorgd en shiny uit. 

Deze olie kan je ook gebruiken als finishing touch na het stylen om net dat beetje meer glans te geven. 

De color glow oil barst van de voedende ingrediënten waaronder cranberryolie en lijnzaadolie. De cranberryolie is een krachtige anti-oxidant met voedende eigenschappen voor een glamoureus glanseffect, de lijnzaadolie is rijk aan essentiële vetzuren die de haarvezels omhullen voor meer bescherming en glans, bovendien is de olie verrijkt met een UV-filter. 

Extra lekker detail: de geur is HEMELS !! :o) 

De mythic oil color glow is te koop bij professionele L'oreal kappers voor €19 (125ml)

Gebruiken jullie vaak een haarolie? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten