maandag 9 juli 2012

Review : Body mist The Body Shop


Ik kan echt helemaal wild worden van lekkere geurtjes en draag zelf dan ook altijd een lekkere parfum. Maar een mooi alternatief voor parfum zijn de body mists, een luchtige spray met een geurtje. TBS heeft onlangs zijn body mists in een nieuw jasje gestoken en ik kreeg 2 heerlijke geurtjes om te testen. 


de nieuwe verpakking vind je in de volgende geuren : 
Pink grapefruit, Coconut,Vanilla, Satsuma, Shea, Moringa, Mango & Strawberry
Ik ontving 2 geurtjes die echt voor zich spreken en niet veel extra uitleg nodig hebben. Coconut en Mango. Ze ruiken heerlijk ! Lekkere zomerse geurtjes ( jha, het is zomer..helaas niet veel van te merken ! ) die echt naar kokosnoot en mango ruiken, geen chemisch geurtje te bespeuren. 


De nieuwe verpakkingen zien er echt classy en sjieker uit, de glazen flacons spreken me net iets meer aan dan de plastieken flesjes. 
Maar, de geur van een body mist blijft niet zo lang hangen als een parfum en dus regelmatig bij sprayen is wel aangewezen, helaas zijn deze glazen flesjes misschien wat gevaarlijker zijn om mee te nemen onderweg ( ik ben een echte kluns en laat garantie eentje vallen ofzo..). 

Toch ben ik echt fan van deze body mists. Heerlijk voor je hele lichaam te verfrissen met een lekker geurtje als extraatje ! 

De body mists zijn verkrijgbaar bij The Body Shop voor €9

welke geur is je favoriet? 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten