zondag 17 juni 2012

Action dode zee modder masker

Mijn huid is de laatste tijd echt enorm onrustig waardoor ik vrij veel last heb van verstopte poriën en puistjes. Ik besloot dan mijn gezicht eens wat extra aandacht te schenken met dit dode zee modder masker van de Action. 


Deze maskertjes worden per 2 verkocht en in 1 zakje zit net voldoende voor 1 maskertje. 
Het maskertje is vrij geurloos wat ik dan wel weer jammer vind, ik hou wel van lekkere geurtjes :) dat maakt het net iets extra hebben. 

Ik heb het masker 15 minuutjes laten zitten en nadien met een warm washandje verwijderd. Mijn huid kan nogal trekkerig aanvoelen soms en dat was hierbij absoluut niet het geval. Mijn gezicht voelde zelfs vrij zacht aan. 

Hebben jullie de maskers van action al gebruikt? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten