zaterdag 16 juni 2012

Look @ my stash : Nagellak (2)

Ik liet jullie gisteren al mijn nagellakjes zien die ik in mijn bezit heb. Vandaag wil ik jullie graag nog wat extra laten zien.
vlnr: trind Nail repair, mavala nagellakverdunner, la chat nagelriemolie, catrice cuticle softener

vlnr: Rimmel zilveren crackle topcoat, essence nailart cracking top coat white, essence circus confetti, essence it's purplicious, action paarse crackle top coat, action witte crackle top coat en enkele nagelstickertjes


Het valt mij nu pas op hoeveel crackle topcoats ik heb..Jammer aangezien ik ze eigelijk nooit gebruik...
 Ik vind het nooit echt mooi.
                                                                                                                                                           

vlnr: essence better than gel nails top sealer, action top coat, OPI topcoat, catrice up to 10 days top coat, essie base coat

vlnr: essence french manicure top coat, essence pro white rosé, essence french manicure tip painter, essence zilveren nailart tip painter

essence stempelsetje


Ik gebruik eigelijk erg weinig van deze dingen.
De NAgelriemolie van LeChat gebruik ik bijna dagelijks en uiteraard de base en top coats.
De special effect toppers zou ik meer willen gebruiken want dat geeft toch altijd een mooi effect.. maar die glitters eraf halen is zo een hel ! :o)

Gebruiken jullie vaak special effect toppers of crackle polish? 

1 opmerking:

  1. ik gebruik af en toe wel een speciaal effectje, maar ben ook eerder voor gewoon een kleurtje. Als mijn nagellak er al een paar dagen op zit (en ben het beu gezien) doe ik er wel soms en crackle over en dan na twee dagen doe ik iets anders :).
    Ik heb een giveaway op mijn blog, waar je nagellakjes kan winnen! Lijkt me iets voor jou ;-) Zeker eens een kijkje komen nemen!

    Nathalie
    http://curls-and-bags.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen