zondag 3 juni 2012

Gratis bij Glamour - Benefit

Net zoals mijn vorige post heb ik ook nu weer een freebie bij een internationaal magazine.
In de juli editie van de Glamour (UK) kan je kiezen uit gratis productjes van Benefit.

Je hebt de keuze uit 'that gal' brightening face primer , 'the pore fessional ' om je poriën te verkleinen of de 'bad gal lash mascara". Ik wou heel graag de primer eens uitproberen maar die was helaas uitverkocht dus koos ik maar voor de mascara.

Mascara is zo een product waarvan ik nooit echt tevreden ben en de zoektocht naar mijn grote liefde blijf verderzetten...;Zou het deze zijn?

kennen jullie de bad gal lash mascara? Wat vinden jullie ervan?

X Claudia

3 opmerkingen:

  1. zulke leuke items wil ik ook wel bij een gewoon tijdschrift krijgen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat tijdschrift (en de mascara) wil ik ook! is het gewoon ook in BE en NL te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ BeautyTreasures : ja idd ! vond het ook super :o)
    @ Tessa: Ik weet niet of je de UK editie in Nederland kunt Halen maar ik heb deze gewoon in België gekocht in de IMS (Internationale Magazine Shop)

    BeantwoordenVerwijderen