dinsdag 12 juni 2012

The challenge: producten opmaken !!

Een glimp in mijn badkamerkasten zegt al genoeg: Veel te veel producten die open staan..Om te voorkomen dat ze slecht worden en ik ze dus kan wegkieperen, begin ik vandaag aan mijn eigen uitdaging. Een aantal producten wiens tijd gekomen is opmaken zodat er plaats gemaakt kan worden voor nieuwe bewoners. :)


Douchegels
de bodysol ocean protect & monoï de Tahiti van Yves Rocher

Deze douchegels staan echt al te lang geopend in mijn badkamerkast. De Bodysol is niet mijn favoriet en dus ook geen Re-buy waard. De douchegel van Yves Rocher daarentegen in een vaste waarde in de zomer :) Ik hou echt van de geur maar ik kan niet blijven wachten op de zon... dus zomer in de douche vanaf nu !

Make-up



Dit is echt al een oude rot in mijn beautystash en het is tijd dat hij zijn exit maakt. Ik ben er ook niet zo heel tevreden van, hij geeft echt niet veel kleur af deze blush van Clinique in de kleur Smoldering plum

Lichaamsverzorging

Ik heb ontelbaar veel bodybutters & bodylotions open staan dat er toch eens eentje moet verdwijnen, deze gaat al het langst mee. Ik ben fan van TBS bodybutters, ze smeren heerlijk uit en trekken vrij snel in.


Parfum


Hierover sprak ik al in mijn parfum-artikeltje. Absoluut geen favoriet maar ga hem deze maand extra gebruiken als hij dan niet op is gaat hij sowieso de vuilbak in.

Twins van Azzaro

Nagelverzorging


Deze is sowieso al bijna op, dus nog even goed smeren !

Trind Nailbasem



X

1 opmerking:

  1. Bij mij staat de badrand ook echt vol met producten die 1 keer gebruikt zijn. Nu onthoud ik iedereen er aan om altijd een product te gebruiken dat bijna leeg is om zo wat meer ruimte te creeren langs de badrand.

    BeantwoordenVerwijderen