zondag 24 juni 2012

Shoplog Ici Paris Xl

 

Yep, ook in mijn mailbox zat de extra 21% kortingsbon. Vandaag dus met de bon in de aanslag de Ici Paris Xl binnengestapt met een duidelijk doel... Philosophy!
Het is niets nieuws dat sinds kort het geweldige merk Philosophy ook verkrijgbaar is bij bepaalde filialen van Ici Paris XL.
Ik ging voor de Purity made simple one-step facial cleanser en Hop in a jar, de moisturizer. 
Purity is een product dat al je reinigingsproducten voor je gelaat vervangt. het neemt alle make up, inclusief mascara weg en werkt ook als toner. Je kan Purity zowel 's ochtends als 's avonds gebruiken en is geschikt voor alle huidtypes. 
Blijkbaar werkt het niet enkel effectief op het gelaat maar hierover in een latere blogpost meer ;)

Hope in a jar is een moisturizer die je na het reinigen aanbrengt. Ik heb de versie voor alle huidtypes maar er is ook eentje voor enkel de droge huid. 

Naast mijn aankoopjes van Philosophy kreeg ik ook een aantal staaltjes mee. waaronder een getinte dagcrème van clarins, een scrubcream van clinique en wat parfum samples. 



Je mag nog uitgebreide reviews verwachten van alle producten. 

Purity made simple (240ml): 18.59€
Hope in a jar (60ml): 37.15€




1 opmerking: