dinsdag 5 juni 2012

Stash opruimen

Het werd dringend tijd dat mijn stash eens opgeruimd werd. Ik heb de bakjes wat uitgewassen en de dingen die ik echt niet meer gebruik weggegooid.
Ik bewaar mijn make-up in plastieken schuifjes, die kan je overal wel krijgen.

Dit is hoe het ervoor uitzag...

de bakjes..Je ziet de rommel al zitten :o)

In het bovenste bakje links zitten haarspulletjes



maskertjes, poriënstrips, nepwimpers, ...




Mini's en testertjes

rechtsboven liggen mijn oogschaduws
daaronder wenkbrauwgel, mascara's oogpotloden, ...

Bronzers, poeders, foundation, blush, 

dit moeten lipproducten zijn maar hier steken nog wat foundations wegens plaatsgebrek

Ik heb niet veel producten weggegooid, een foundation van yves rocher die ik al eeuwen niet meer gebruik, de wimperkruller want die zag er vreselijk smerig uit en een oogschaduwtje. De rest heb ik een beetje proberen te ordenen. 

Zo ziet hij er nu uit..

Zo staat het nu in de badkamer.Op de linkerkant staan nog 2 paletjes ( shimmer & warm ) een paletje van essence en een highliter in een doosje en rechts het mint julep masker









Zo is alles een beetje ordelijker..Voor hoelang het weer duurt natuurlijk :o) 

Hoe bewaren jullie make-up ? 
Laat ook zeker in de comments weten als jullie over een producct vragen hebben of wat meer van een bepaald product willen zien. 


X Claudia

1 opmerking: