zaterdag 23 juni 2012

My daily routine : gezichtsverzorging

We vinden het allemaal belangrijk dat onze make-up mooi zit op ons gezicht en het allerbelangrijkste daarvoor is natuurlijk dat je een goed gereinigde huid hebt. Ik laat jullie vandaag even mijn dagelijkse reinigingsroutine zien voor mijn gezicht.




Ik gebruik de Pupa Milano professionals moisturizing cleansing milk en de brightening toner. De cleansing milk gebruik ik rechtstreeks op mijn gezicht; Ik masseer het lichtjes over mijn gezicht en neem het nadien af met een lauwwarm washandje. 
Het is beter om de reinigingsmelk niet met een watje over je gezicht te wrijven; op die manier wrijf je het vuil eigenlijk in je poriën in plaats van het te verwijderen. 

Nadien doe ik wat toner op een watje en ga hiermee over mijn gezicht. 
beide producten zijn geschikt voor elk huidtype. 

Als dag- en nachtcreme gebruik ik de energizing cream van Matis Paris. een stimulerende en energiegevende gezichtscrème voor een doffe en vermoeide huid.

alle producten kocht ik in mijn schoonheidssalon. De producten van Pupa kosten rond de 15euro voor 200ml en de energizing cream van Matis Paris kost ongeveer 40euro voor een potje van 50ml. 

Ik gebruik dit nu al een tijdje en ik moet zeggen... ik ben niet enorm tevreden. Ik bedoel, het de reinigingsmelk en toner doen zeker hun werk, ze halen mijn make-up eraf maar ik vind het niet echt 15 euro waard..(in principe 30euro dus) Dan ben je volgens mij beter af met de Purity van Philosophy. En wat betreft de creme... Ik zie geen verschil ! Niet echt geschikt voor mijn huid dus. 

Ik vind het zonde om de producten weg te gooien dus gebruik ze wel nog op maar daarna ga ik me toch overgeven aan de Philosophy madness en de Purity inslaan :o) 

Welke reinigingsproducten gebruiken jullie voor het gezicht? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten