dinsdag 26 juni 2012

Gladde benen, hoe krijg jij ze?

Scheren, waxen, ontharingscrèmes, ..; er zijn verschillende manieren om die ongewenste haren op onze benen te verwijderen. 
Sinds een aantal jaar heb ik mijn absolute nr.1 gevonden wat betreft mijn ontharingsmethode voor mijn benen. 

Ok, waxen is de meest effectieve manier waarbij de haartjes het langst wegblijven maar... i'm a pussy when it comes to pain :)
Ontharingscrèmes vind ik vreselijk stinken en met scheren durf ik mij weleens te snijden wat onaantrekkelijke wondjes als gevolg heeft. 
Sinds een aantal jaren gebruik ik de Wilkinson Intuition onder de douche. 

Dit scheermesje bevat een afzonderlijke kop met 3 mesjes en een "klomp" scheerzeep eraan. De scheerzeep vervangt de scheerschuim en zorgt voor gladde benen. Mijn benen zijn na het ontharen niet droog en ik heb nooit meer wondjes tijdens het ontharen. 
De scheerzeep kan je gedurende een 10 tal scheerbeurten gebruiken. Nadat de scheerzeep opgebruikt is, kan je de kop verwijderen door het kleine knopje langs beide zijden (je ziet het op de foto aan de rechterkant) in te duwen. Je kan dan gewoon een nieuw mesje opzetten. 

hier zie je goed hoe de scheerzeep op het onderste gedeelte zit. Elk extra scheermesje+zeepje zit in een apart doosje  verpakt

Je kan de scheermesjes+zeepjes in verschillende uitvoeringen krijgen waaronder Sensitive, granaatappel,..

Ken jij de Wilkinson Intuition al? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten