zaterdag 16 juni 2012

Get 2 know me : 25 vragen Tag



Ik zag deze tag op MissEvie.nl en het leek me wel leuk om hem zelf ook even in te vullen zodat jullie mij een beetje beter leren kennen. Vind het zelf altijd leuk om wat meer te weten te komen over de persoon achter de blog.



Dus bij deze ... Wil je me wat beter leren kennen? 


Hoe laat stond je vanmorgen op?

8 uur. Ik heb een zoontje dus lang uitslapen hoort er niet meer echt bij :)

Wanneer heb je voor het laatst gedoucht?

Gisterenmorgen.  In de week douche ik liefst 's morgens, soms ook 's avonds als ik ben gaan sporten. 

Heb je huisdieren?

Nope ! Ik heb bij mijn ouders wel een hond gehad maar nu ik in mijn eigen huisje woon, geen huisdieren !
Heb ik eigelijk ook helemaal geen tijd voor :) 

Hoeveel broers/zussen heb je?

ik heb 1 broer die 4 jaar jonger is dan mij

Noem drie dingen die dicht bij je liggen.

GSM, glas water & de flair :)

Hoe is het weer op dit moment?

absoluut niet wat het zou moeten zijn ! Wolken en regen :( Waar blijft die zon????

Wat is de laatste film die je hebt gezien?

In de cinema the vow met Channing tatum... :)))) Need I say more? 
Hele mooie film hoor ! 

Waar doe je boodschappen? 

Meestal in de Delhaize :) lekker dichtbij huis ! 

Heb je al eens medicijnen gebruikt om eerder in slaap te vallen?

Nope

Rijd je auto?


Ja, al 8 jaar. Ik rij nu met een Volkswagen Polo.



Wanneer heb je voor het laatst gehuild?

Daarjuist, met een aflevering van Army wives , oh man ik ben echt een softie geworden sinds ik mama ben :) 

Ben je weleens in een ander land geweest?

Yep, Nederland, Duitsland, frankrijk, Oostenrijk, italië, Spanje, Turkije, Tunesië, Egypte, Griekenland, ... We gaan normaal elk jaar op vakantie dus heb er wel al een aantal gehad :)

Wat staat er in je laatste sms’je?

Een smsje van mijn ventje : " Ik vertrek nu op't werk, ben binnen een half uurtje thuis. X'

Wat is je ringtone?

euhm... Een gewone standaard van Samsung :)

Heb je een vaste computer of een laptop?

Een laptop van HP

Vertel iets over je planning vandaag?
Niet gek veel meer, beetje bloggen en vanavond op babybezoek !

Hoe oud word je op je volgende verjaardag?
26 jaar 

Verf je je haar?

Normaal niet, heb deze maand voor de eerste keer mijn haar zelf gekleurd met Syoss. Best wel ok !

Welke kleur ogen heb je?

Bruin

Draag je bril/contactlenzen?

Ik draag al van mijn 10 jaar ongeveer een bril en sinds lijn 15/16 (gokje) lenzen. Ben bijna stekeblind zonder :)

Hou je van sushi?

Heb ik eigelijk nog nooit gegeten dus geen idee ! 

Wat is de perfecte pizza?

De pizza van mijn oma ! Ik ben half italiaanse dus geen enkele pizza kan op tegen die van mijn italiaanse oma :) 

Wat is lekkerder, hamburger of cheeseburger?

Cheeseburger ! I love the cheese !!

Heb je weleens een nacht doorgehaald?

Yep, in mijn wilde jaren hahaha :)

Proef je het verschil tussen Pepsi en Coca Cola?

Ja toch wel, ik drink wel alleen maar de light versies :) 

Hopelijk vonden jullie het een beetje leuk om te lezen en je mag gerust de tag overnemen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten