donderdag 28 juni 2012

Clarins tinted moisurizer


In mijn shoplog van ICI Paris XL konden jullie al zien dat ik een staaltje had gekregen van de Clarins Tinded Moisutizer. Ik laat jullie even zien wat ik ervan vind.

een getinte dagcrème is ideaal voor een warme dag als vandaag. Het kan het best gezien worden als een dagcrème met een SPF die een lichte dekking geeft. Je vind ze tegenwoordig bij elk merk terug.
Deze van Clarins is beschikbaar in 6 kleuren. In mijn staaltje waren 4 kleuren aanwezig.


Zelf ben ik nogal licht van huidkleur dus ik ging voor de lichtste kleur, 01- Naturel. 
Het eerste wat mij opviel was de frisse geur, het ruikt een beetje naar een zonnecrème maar dan lichter en frisser. 
Helaas is zelfs de lichtste kleur een beetje te oranje voor mijn huid. 

Hoewel dit niet echt geschikt is voor mijn huidskleur denk ik dat dit voor dames met een donkerdere huidskleur wel een geschikt product is. 
De crème smeert goed uit, ruikt lekker fris, geeft een lichte dekking en heeft een SPF 6. 

een tube van Clarins tinted moisturizer (50ml) kost ongeveer €30. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten