maandag 25 juni 2012

Philosophy Purity : meer dan een gezichtsreiniger?

In mijn Shoplog zagen jullie dat ik Purity made simple van Philosophy had gekocht. Ik liet jullie ook al weten dat je blijkbaar meer kon doen met het product dan alleen maar je gezicht reinigen... Benieuwd?

Dat Purity made simple een super gezicht product is, daar is bijna iedereen het over eens denk ik. Maar de verkoopster van Ici Paris Xl beweerde dat je dit geweldig goedje voor nog een aantal dingen kon gebruiken.

* Je haar wassen

Ja dat heb je goed gelezen, je haar wassen. Volgens de verkoopster zou het prima zijn om 1x in de maand je haar te wassen met Purity. Het product zorgt ervoor dat alle restjes van haarlak en andere stylingproducten hellemaal verdwijnen. Het is wel aangeraden om nadat je je haar met Purity hebt gewassen, je een gewone conditioner gebruikt. 

werkt het ook? Natuurlijk moest ik dit proberen ! Het voelt een beetje raar om met dit product je haar te wassen, het schuimt niet echt en je weet dus ook niet of je wel voldoende gebruikt. Zelf heb ik maar kort haar dus dan valt het wel mee. Na mijn wasbeurt gebruikte ik een gewone conditioner. 
Zorg wel dat je de Purity goed genoeg uitspoelt ! 
Ik merkte het eerste effect nadat ik uit de douche stapte..Normaal moet ik echt iets in mijn haar doen omdat ik er niet door kan met de kam. dat was nu niet het geval.
Mijn haar was ook gemakkelijker in model te brengen en zelfs the husband vroeg of ik iets anders met mijn haar had gedaan want "het valt zo mooi ". 
Need I say more? 


* Make-up vlekken verwijderen uit kleding

Een ander extra kunstje van Purity is dat het make-up vlekker uit kleding zou verwijderen. Testen dus ! 
Ik heb dus echt wel met een oogpotloodje en foundation op mijn bloesje gezeten :) alles voor de wetenschap ;)
Nadat ik deze vlekjes had gemaakt deed ik eerst mijn haar dus het heeft er wel even opgezeten. Purity erover en....

Weg make-up vlekken ! 
Je ziet wel waar ik heb de Purity heb aangebracht maar die plekjes waren nog een beetje vochtig, een tijdje later waren ook die volledig verdwenen. 
Ik zou dit nu zeker niet altijd doen maar wel grappig om te weten dat dit inderdaad werkt. 

Het verwijderen van de make-up zou ik niet meer doen, ik vind het niet echt een meerwaarde en ik heb uiteindelijk de flacon niet constant bij me, maar het blijft een leuk weetje.
Ik denk echter wel dat ik maandelijks Purity even mee onder de douche neem om mijn haren te wassen.

Wisten jullie dit al? Wat vind je ervan?

2 opmerkingen:

  1. Ik had geen idee dat hij geschikt was voor meerdere doelen! Volgens mij is het echt een musthave product!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kwam ook helemaal uit de lucht gevallen ! gebruik hem nu en vind hem echt zalig ! zeker een blijvertje ! :)

      Verwijderen