zaterdag 16 juni 2012

Batiste Droogshampoo


Een tijdje geleden konden jullie mijn kruidvat aankopen zien die ik tijdens een  VIp avond kocht. Daarbij zat een droogshampoo van Batiste.
Ik heb ooit wel eens een droogshampoo van een ander merk getest en vond dit helemaal niets. Toch wou ik de droogshampoo in het algemeen nog eens een kans geven. Ik las al veel goeds over Batsiste , benieuwd of ik er ook zo positief over ben?

Ik denk dat iedereen het wel eens heeft voorgehad dat je haar er toch niet zo fris uitziet en je dringend ergens naartoe moet.. Net niet genoeg tijd om je haren nog te wassen. Droogshampoo is dan dé oplossing !

Zelf heb ik er niet echt goede ervaringen mee. Ooit kocht ik een bus droogshampoo van een ander merk maar de witte waas bleef op mijn haar hanger en mijn haar voelde erg stug en rook nog eens vreselijk muf !

Met dit in het achterhoofd heb ik, op een dag dat ik nergens heen moest, mijn vettige haartjes onder handen genomen met de droogshampoo van Batisite. Zelf kocht ik de Tropical variant, met een exotische kokosgeur.

Dit belooft Batiste zelf : "Heeft je haar een boost nodig? Batiste Droogshampoo werkt direct bij vet en futloos haar en je hebt geen water nodig. Batiste Droogshampoo ruikt ook nog eens erg lekker. De snelle behandeling revitaliseert het haar en geeft je kapsel opnieuw structuur en volume. Je haar ziet er weer schoon en fris uit. In no-time een frisse look!"

leuke fles !!
duidelijke beschrijving over hoe het moet



Tijdens het aanbrengen was de witte waas wel een beetje zichtbaar maar nadat ik het even in gemasseerd had was deze volledig verdwenen. Mijn haar zag en voelde inderdaad veel schoner aan !
Hier zie je de witte waas waarover ik het heb


Ik moet dus duidelijk mijn mening over droogshampoo veranderen. Deze droogshampoo van Batiste is echt super ! Natuurlijk gaat er niets boven fris gewassen haar maar op momenten dat je je haar toch even wat wilt opfrissen en niet al te veel tijd hebt is dit echt een goede oplossing ! Mijn haar was minder vet, voelde schoon en had terug was volume ! 
Yep, ik ben fan ! 

Batisite heeft verschillende soorten in zijn assortiment, kijk zeker eens op www.batiste.nl. 

Kennen jullie de droogshampoo van Batiste al? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten